Ture de cursiera prin Sinaia si Vrancea

Pentru ca am tot mers la concursuri de alergare din 2 in 2 saptamani, am ales cursiera pentru umplerea „golurilor” dintre alergari. Asta ca sa ma mai menajez si sa nu fac miscare pe aceleasi grupe de muschi 🙂 . Turele de bicicleta le-am facut pe trasee pe care am mers si despre care am scris deja: una la Sinaia din oras la Piatra Arsa si alta in Vrancea oarecum prin Vidra si Panciu. In articolul de fata o sa scriu doar cateva impresii din fiecare traseu.

In Sinaia

Spre Sinaia am fost pe 18 mai, duminica. A fost o zi in care am prins si soare si ploaie. Soarele a fost jos, in Sinaia, la plecare. Ploaia a aparut cam de pe la 1400m altitudine si a tinut pana pe la cabana Dichiu sau putin mai sus. Cert este ca m-am udat cum trebuie: si de sus de la ploaie dar si de jos de la roti. Noroc ca pe platou nu mai ploua si nici nu batea vantul asa ca am putut sa ma usuc putin din mers. Pe sus iar multa lume, multe masini si de data asta lipseau jandarmii montani care asculta muzica. Spre deosebire de data trecuta m-am intalnit cu multi biciclisti: vreo 4-5 pe cursiera care veneau la vale cand eu urcam si inca vreo 5-6 pe MTB care urcau cand eu coboram.

De data asta tura a iesit in 2h:23 din care 1h:42 pana sus pe platou, la urcare.

Prin Vrancea

Prin Vrancea am plecat weekendu aceasta cu gandul de a face acelasi circuit ca data trecuta insa acum am mers si spre Soveja odata ajuns in Campuri. Prin urmare traseul a fost: Panciu –  Tifesti – Iresti – Vidra – Campuri – Soveja – Campuri si Panciu. Acest traseu are 102km si 980m denivelare +/- fata de 78km cu 720m cat avea varianta „scurta”.

Din nou mi s-au bucurat ochii de peisaj, mai ales ca l-am prins intr-un fel de primvara tarzie, insa mai putin am apreciat cainii care m-au cam latrat de data asta. 3 la numar. Ultimul din ei, care era si cel mai mare, m-a latrat din scurt dupa o curba. Am vrut cumva sa incetinesc insa, cand am facut-o, a venit spre mine asa ca am incerat sa scot picioarele din pedale ca sa ma opresc dar am reusit doar cu unul. Urasc SPD-urile!. Urmarea a fost o cazatura pe o parte dar nu in cea cu cainele. Intre timp s-a calmat mai ales ca a intervenit si un om care era pe margine ce parea a fi „stapanul” lui, un fel de cioban. De fapt acel om, inainte sa ma latre cainele, era cumva in 4 labe pe celalalt sens de mers (deci da, pe strada) si se tara spre caine. Cred ca se juca sau ceva cu acel caine caci uitandu-ma la el n-am vazut dihania care apoi m-a latrat. Dupa ce le-am impartit niste injuraturi si cainelui dar si omului am mers mai departe sperand ca la intoarcere sa nu mai fie pe acolo. Asa a si fost pana la urma.

Prin Soveja nimic special. E doar un sat aparent, cu toate ca pe placuta de intrare in localitate este marcat ca statiune turistica. Ce-i drept n-am mers pana in zona de hoteluri ca sa vad cum arata. Poate intr-o alta plimbare pe acolo.

Cam asta a fost si cu plimbarile pe doua roti pe aici. N-am poze pentru ca n-am mai luat si camera cu mine 😀

Poza de header este sub drepturi Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 2.0 Generic si luata de la Davide e Paola.